J. Subotića 12, Zemun
(entr. from S. Markovića 11)
Planning of corporate events
Proslava godišnjice firme od velikog je značaja za svaki biznis. Svaka konferencija koju zamislite zahteva da ugostite partnere prema najvišim standardima. Važni klijenti i partneri su grupe koje zaslužuju pažnju i izraz zahvalnosti za godine poverenja. Takođe, kolege će sa velikim oduševljenjem prihvatiti ideju koja podrazumeva dobru žurku na kraju uspešne poslovne godine.
We have handled all kinds of events, from celebrations, conferences, team buildings, modnih revija, takmičenja, live streaminga, organizacije voditelja, crvenih tepiha… Angažovanjem našeg profesionalnog tima štedite vreme i novac. Sprovodimo u delo vaše zamisli, a predviđeni budžet planiramo tako da dobijete maksimum.
Iz dosadašnjih saradnji izdvajamo organizaciju konferencije za Strauss Coffee conference koja je ugostila preko 100 učesnika u sklopu pet različitih događaja tokom jednog dana. Workshopovi sa prezentacijama, Barista show, ručak, Cupping takmičenje, animacija gostiju, večera sa živom muzikom…
We convey our client's experience in its entirety:
Dear Gabi, Dear Kaca,
Once more, thank you so much for making Strauss Coffee event a great
success !
Your excellent professionalism and in particular your personal
attitude is unique. All expressed their appreciation for the
organization, food and whole day atmosphere.
It was a great pleasure working with you and hope we will work
together again on other project in future.
Thank you and warm greetings….
Organizacija korporativne proslave - IKEA 2022
Corporate events and how we define them?
Kada se pomenu korporativne proslave najčešće se misli na one kojima se obeležavaju poslovni uspesi.
Tu su i novogodišnje korporativne proslave, godišnjice kompanija, prijem stranih partnera, dodele nagrada… U želji da dobijete najbolje za vašu kompaniju, zaposlene, saradnike i klijente, napravićemo detaljan protokol, osmisliti originalne poklone, predstaviti vas u najboljem svetlu.
Naš kreativni tim broji šest osoba koje se bave isključivo organizacijom događaja, sedam osoba koje se bave osmišljavanjem dekora, tri dizajnera i još mnogo montera i cvećara. Preko 45 ljudi stoji vam na raspolaganju za maksimalan utisak.
Angažovanjem dobijate najbolju podršku za predstavljanje vaše firme, uz garanciju ekspeditivnosti i odgovornosti, gde kvalitet ne trpi nijednog trenutka. Ovo je idealna prilika da se izdvojite od konkurencije!
Theme planning
Nijedna realizacija ne može do kraja biti uspešna ukoliko ne znate svaki detalj njenog koncepta. Sa idejom da budemo inovativni predložićemo ono što do sada niste ponudili vašim gostima, zaposlenima ili klijentima i napravićemo događaj za pamćenje.
Venue and equipment
U skladu sa dogovorenim konceptom pronalazimo prostor koji odgovara idejama, planiranom broju gostiju, strukturi i budžetu. To mogu biti hoteli, restorani, event centri, open door koncepti, vile, kuće sa bazenima, salaši, specijalizovani prostori za konferencije i sajmove ili prostori u prirodi.
Staff
Celokupan utisak umnogome zavisi od angažovanog osoblja, jer sa njima gosti imaju najviše dodira. Profesionalci iz našeg tima, uz planirani dress code i poznavanje stranih jezika, u potpunosti će odgovoriti na visoke standarde koje ste gradili svih ovih godina.
Printed material
Every idea serves as a foundation for an original creation made by our design team on any type of printed material.
Catering
Sarađujemo isključivo sa proverenim ketering kućama koje su u stanju da odgovore i najkomplikovanijim zahtevima, predstave kuhinje iz celog sveta, reprezentuju našu zemlju na najbolji mogući način, isprate željeni stil.
Novina u našoj ponudi je da imamo zastupništvo Michelinovog kuvara koji može kreirati jedinstveno jelo i predstaviti vašim gostima potpuno novi koncept.
Taking care of guests
"Guest first" is not a sentence we use only as a phrase we've heard so many times. We finish the job only after each guest leaves the event satisfied, full of impressions and positive energy.
Event decoration
Naše dugogodišnje iskustvo u poslovima dekoracije najraznovrsnijih privatnih i poslovnih proslava, obiman asortiman dekorativnih elemenata i opreme, kao i ekipa iskusnih profesionalaca u oblasti dekoracije, garancija su da svaku zamisao možemo sprovesti u delo.
Dekoracija može biti specijalno osmišljena za tematski događaj (Nova godina, dan firme, proslava za decu zaposlenih), može biti u skladu sa vizuelnim identiteom kompanije (godišnjica firme, seminari, kongresi, konferencije), a može i biti i nešto sasvim specifično za novu liniju proizvoda koju pokrećete, za nastup na novom tržištu ili za drugu priliku koju želite da obeležite.
Do you also take part in the planning of the celebration?
Kada dogovorimo koncept i željene detalje svaki naredni korak možete prepustiti nama. Rasterećeni klijenti pokazali su se kao bolji domaćini.
Naša poslovna politika je da osmislimo projekte negujući identitet naših klijenata, dok se istovremeno uklapamo u potrebe tržišta. U svakom segmentu planiranja predstavljamo program i ideje, nakon čega zajedno tražimo najbolju opciju.
What does Arkadia's corporate event planning include?
- Finding the right venue for the project in question
- Designing a complete event protocol, from idea to realization
- Arrangements with the venue for all necessary services and the hiring of external associates for all segments that the venue does not offer
- Premium catering within the budget
- Qualified and professional staff, hostesses, servers, drivers…
- Organizacija pozivnica, mejling lista i formiranje konačne liste gostiju
- Seating arrangements, standing arrangements, table layouts
- Venue decoration in accordance with the company's norms
- Personalized gifts for guests, clients, employees, associates…
- Hiring entertainers or presenters
- Pronalaženje odgovarajuće muzike i organizacija kompletnog zabavnog programa
- Choosing the best photographers and cameramen
- Specijalne efekte, pirotehniku, rasvetu i ostale segmente
- Realizaciju događaja, koordinaciju svih dobavljača, praćenje budžeta…
- Objedinjenu naplatu troškova svih vendora i učesnika
Special benefits for corporate events
Za stalne klijente i korisnike naših usluga rezervisane su posebne pogodnosti.
Takođe, ukoliko nas za organizaciju kompletnog događaja angažujete prvi put, kreiraćemo za vas posebne uslove za usluge dekoracije, poklona i grafičkog dizajna.
Pokloni za klijente ili zaposlene i korporativni grafički dizajn
The part we are proud of is a wide range of gifts we have made with quality and unique graphic design.
Gifts can be adapted for large events, for mass distribution, or they can be more valuable, intended for special occasions.
Neke od ideja koje mogu biti interesantne:
● Razni jestivi proizvodi u eksklizivnim pakovanjima
● Gift baskets – selection of confectionery products, wines, cheeses…
● Gift baskets with a selection of your products with marketing or corporate material
● Vina sa personalizovanim etiketama (od 0,2 l do 0,7 l)
● Flower baskets
● Bouquets
● Bookmarkers
● Mugs
● Wrapping services for the gifts you bring
● Other “custom made” gifts according to your wishes
Naše reference
Među našim klijentima nalaze se:
Naše reference
Među našim klijentima nalaze se:
