Organizacija korporativnih proslava

Proslava godišnjice firme od velikog je značaja za svaki biznis. Svaka konferencija koju zamislite zahteva da ugostite partnere prema najvišim standardima. Važni klijenti i partneri su grupe koje zaslužuju pažnju i izraz zahvalnosti za godine poverenja. Takođe, kolege će sa velikim oduševljenjem prihvatiti ideju koja podrazumeva dobru žurku na kraju uspešne poslovne godine.

Radili smo sve vrste događaja, od proslava, konferencija, team buldinga, modnih revija, takmičenja, live streaminga, organizacije voditelja, crvenih tepiha… Angažovanjem našeg profesionalnog tima štedite vreme i novac. Sprovodimo u delo vaše zamisli, a predviđeni budžet planiramo tako da dobijete maksimum.

Iz dosadašnjih saradnji izdvajamo organizaciju konferencije za Strauss Coffee koja je ugostila preko 100 učesnika u sklopu pet različitih događaja tokom jednog dana. Workshopovi sa prezentacijama, Barista show, ručak, Cupping takmičenje, animacija gostiju, večera sa živom muzikom…

Iskustvo našeg klijenta prenosimo u celosti:

Dear Gabi, Dear Kaca,
Once more, thank you so much for making Strauss Coffee event a great
success !
Your excellent professionalism and in particular your personal
attitude is unique. All expressed their appreciation for the
organization, food and whole day atmosphere.
It was a great pleasure working with you and hope we will work
together again on other project in future.
Thank you and warm greetings….

Organizacija korporativne proslave - IKEA 2022

Korporativne proslave - Šta ovaj pojam obuhvata?

Kada se pomenu korporativne proslave najčešće se misli na one kojima se obeležavaju poslovni uspesi.

Tu su i novogodišnje korporativne proslave, godišnjice kompanija, prijem stranih partnera, dodele nagrada… U želji da dobijete najbolje za vašu kompaniju, zaposlene, saradnike i klijente, napravićemo detaljan protokol, osmisliti originalne poklone, predstaviti vas u najboljem svetlu.

Naš kreativni tim broji šest osoba koje se bave isključivo organizacijom događaja, sedam osoba koje se bave osmišljavanjem dekora, tri dizajnera i još mnogo montera i cvećara. Preko 45 ljudi stoji vam na raspolaganju za maksimalan utisak.

Angažovanjem dobijate najbolju podršku za predstavljanje vaše firme, uz garanciju ekspeditivnosti i odgovornosti, gde kvalitet ne trpi nijednog trenutka. Ovo je idealna prilika da se izdvojite od konkurencije!

Planiranje koncepta

Nijedna realizacija ne može do kraja biti uspešna ukoliko ne znate svaki detalj njenog koncepta. Sa idejom da budemo inovativni predložićemo ono što do sada niste ponudili vašim gostima, zaposlenima ili klijentima i napravićemo događaj za pamćenje.

Prostor i oprema

U skladu sa dogovorenim konceptom pronalazimo prostor koji odgovara idejama, planiranom broju gostiju, strukturi i budžetu. To mogu biti hoteli, restorani, event centri, open door koncepti, vile, kuće sa bazenima, salaši, specijalizovani prostori za konferencije i sajmove ili prostori u prirodi.

Osoblje

Celokupan utisak umnogome zavisi od angažovanog osoblja, jer sa njima gosti imaju najviše dodira. Profesionalci iz našeg tima, uz planirani dress code i poznavanje stranih jezika, u potpunosti će odgovoriti na visoke standarde koje ste gradili svih ovih godina.

Štampa

Svaka ideja baza je za originalno delo koje kreira naš dizajnerski tim na bilo kojoj vrsti štampe.

Ketering

Sarađujemo isključivo sa proverenim ketering kućama koje su u stanju da odgovore i najkomplikovanijim zahtevima, predstave kuhinje iz celog sveta, reprezentuju našu zemlju na najbolji mogući način, isprate željeni stil.

Novina u našoj ponudi je da imamo zastupništvo Michelinovog kuvara koji može kreirati jedinstveno jelo i predstaviti vašim gostima potpuno novi koncept.

Briga o gostima

„Gost na prvom mestu“ nije rečenica koju koristimo samo kao frazu koju smo toliko puta čuli. Posao završavamo tek kada svaki gost ode sa događaja zadovoljan, pun utisaka i pozitivne energije. 

Dekoracija proslava

Naše dugogodišnje iskustvo u poslovima dekoracije najraznovrsnijih privatnih i poslovnih proslava, obiman asortiman dekorativnih elemenata i opreme, kao i ekipa iskusnih profesionalaca u oblasti dekoracije, garancija su da svaku zamisao možemo sprovesti u delo.

Dekoracija može biti specijalno osmišljena za tematski događaj (Nova godina, dan firme, proslava za decu zaposlenih), može biti u skladu sa vizuelnim identiteom kompanije (godišnjica firme, seminari, kongresi, konferencije), a može i biti i nešto sasvim specifično za novu liniju proizvoda koju pokrećete, za nastup na novom tržištu ili za drugu priliku koju želite da obeležite.

Da li i vi učestvujete u organizaciji proslave

Kada dogovorimo koncept i željene detalje svaki naredni korak možete prepustiti nama. Rasterećeni klijenti pokazali su se kao bolji domaćini.

Naša poslovna politika je da osmislimo projekte negujući identitet naših klijenata, dok se istovremeno uklapamo u potrebe tržišta. U svakom segmentu planiranja predstavljamo program i ideje, nakon čega zajedno tražimo najbolju opciju.

Šta obuhvata Arkadia organizacija korporativnih proslava

  • Pronalaženje odgovarajućeg prostora koji se uklapa u osmišljeni projekat
  • Osmišljavanje kompletnog koncepta događaja, od ideje do realizacije
  • Dogovori sa prostorom oko svih potrebnih usluga i angažovanje eksternih saradnika za sve segmente koje prostor ne poseduje
  • Vrhunski ketering postavljen prema raspoloživom budžetu
  • Kvalifikovano i profesionalno osoblje, hostese, konobari, vozači…
  • Organizacija pozivnica, mejling lista i formiranje konačne liste gostiju
  • Raspored sedenja, stajanja, koncepcija za krupni inventar
  • Dekoracija prostora u skladu sa normama kompanije
  • Personalizovani pokloni za goste, klijente, zaposlene, saradnike…
  • Angažovanje animatora ili voditelja
  • Pronalaženje odgovarajuće muzike i organizacija kompletnog zabavnog programa 
  • Izbor najboljih fotografa i snimatelja
  • Specijalne efekte, pirotehniku, rasvetu i ostale segmente
  • Realizaciju događaja, koordinaciju svih dobavljača, praćenje budžeta…
  • Objedinjenu naplatu troškova svih vendora i učesnika 

Posebne pogodnosti za organizaciju korporativnih proslava

Za stalne klijente i korisnike naših usluga rezervisane su posebne pogodnosti.

Takođe, ukoliko nas za organizaciju kompletnog događaja angažujete prvi put, kreiraćemo za vas posebne uslove za usluge dekoracije, poklona i grafičkog dizajna.

Pokloni za klijente ili zaposlene i korporativni grafički dizajn

Deo na koji smo ponosni je široka paleta poklona koju smo osmislili uz kvalitetan i jedinstven grafički dizajn. 

Pokloni mogu biti prilagođeni velikim događajima, za masovnu podelu, a mogu biti i veće vrednosti, namenjeni specijalnim prilikama.

Neke od ideja koje mogu biti interesantne:

● Razni jestivi proizvodi u eksklizivnim pakovanjima
● Poklon korpe – izbor konditorskih proizvoda, vina, sireva…
● Poklon korpe sa izborom vaših proizvoda uz korporativni ili marketing materijal
● Vina sa personalizovanim etiketama (od 0,2 l do 0,7 l)
● Korpe sa cvećem
● Buketi
● Bookmarkeri
● Šolje
● Pakovanje poklona koje već imate
● Drugi “custom made” pokloni prema vašim željama

Naše reference

Među našim klijentima nalaze se:

Naše reference

Među našim klijentima nalaze se:

Želite da zajedno kreiramo nezaboravan poslovni događaj?

Budite slobodni da nam predstavite svoje ideje.

Želite da zajedno kreiramo nezaboravan utisak?

Budite slobodni da nam predstavite svoje ideje.