Prema običaju koji nam je poznat, devojačko vece je događaj kojim kuma i prijateljice proslavljaju prelazak jedne od njih u život udate žene. Zanimljivo je da su nekada devojačke večeri organizovane poput velike čajanke, a sve sa idejom da najbliže ženske osobe čuvaju buduću mladu. Danas ipak nema velike razlike u odnosu na žurke koju organizuju momci. Prijatelji oba pola trude se da prirede najspektakularniju zabavu u gradu. Ukoliko je to ono što vam je potrebno na pravom ste mestu! Naša tradiciija u organizaciji najluđeg provoda duga je 15 godina. Budite sigurni da je spektakl zagarantovan!

arkadia-organizacija-devojacke-veceri-15

Ideje za devojačko veče

Postoji mnogo ideja koje je moguće realizovati. Ipak, kao najpopularnije izdvojile su se:

Lud Noćni Provod

Sa obilaskom više lokacija

Žurka u SPA Centru

Celodnevni provod uz bazen, saunu, sa nezaobilaznim tretmanima lepote

Bekstvo Van Grada

Celodnevna varijanta na privatnoj lokaciji uz sadržaje koji će ovaj dan učiniti nezaboravnim

Tematski provod

Poludnevna ili dnevna varijanta na određenu temu uz pomoć koje možete okupiti svoju ekipu “princeza” ili “akcionih heroina” i ludo se zabaviti

Šta sve obuhvata organizacija devojačke večeri?

Organizacija devojačke večeri podrazumeva osmišljavanje čitave koncepcije, od ideje i pronalaska prostora za realizaciju do muzičkog i drugog zabavnog programa, vizuelnog idenititeta, “dress code”-a hrane i pića, prevoza, dekoracije, fotografisanja i snimanja provoda… Sve to u strogoj tajnosti! 🙂

Kada započeti sa pripremama za devojačko veče?

Razmišljanje o devojačkoj večeri verovatno traje i pre samog datuma veridbe. Ipak, budite sigurne da briga o detaljima treba početi što pre, a sve u cilju da bi ceo proces bio uživanje i što je najvažnije – bez stresa! Rane pripreme dozvoliće veći izbor. Vikendice su na primer mesta koja zahtevaju brze reakcije, jer je pravilo da su one najbolje odavno bukirane. Ne dozvolite da vam organizacija ’’u minut do dvanaest’’ kvari raspoloženje!

arkadia-devojacko-vece-aero

Koliko košta organizacija devojačke večeri?

Budžet devojačke večeri zavisi od broja učesnica, kao i izabrane vrste događaja. Kada nas kontaktirate odmah krećemo u zajedničko planiranje, kako samih predloga ideja, tako i raspodele dostupnog novca. Na vašoj ekipi je odluka da li sredstva dolaze iz jednog ili više izvora.

Šta od nas možete očekivati?

  • pronalaženje idealne lokacije (splav, vikendica, klub ili drugi prostor prema vašoj meri)
  • predlozi i izvođenje željene dekoracije što uključuje štampane materijale vrhunskih dizajnera, poklončiće, ličnu dekoraciju (rajfovi, nalepnice, majice, mantili…)
  • organizacija i angažovanje muzike, live benda ili DJ-a uz obavezno profesionalno ozvučenje
  • ketering, piće, slatka zadovoljstva. Predložićemo vam pouzdane dobavljače, preuzeti kompletne dogovore sa njima i nadzirati njihovo sprovođenje vaših želja i odluka. Ukoliko je potrebno, obezbedićemo kompletnu ugostiteljsku opremu i poslugu.
  • angažman fotografa i/ili snimatelja koji će ovekovečiti sve magične trenutke vašeg slavlja
  • organizacija specijalnih efekta (vatromet, rasveta i sve drugo što može da zatreba)
  • organizacija prevoza od luksuznih limuzina do elegantnih oldtajmera
  • pronalazak dodatnih animacija (vožnja brodom, limuzinom, iznajmljivanje džakuzija, angažovanje stripera, iznajmljivanje polaroid aparata…)
  • obezbeđujemo kompletan nadzor realizacije koji će omogućiti uživanje bez stresa
  • iako smo spremni na onu staru ’’sto ljudi, sto ćudi’’, zadatak nam je da kuma ne poludi 🙂
*

    This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.